Logo Kurt Scheuerer, Ingolstadt Wissensspeicher zur Geschichte von Ingolstadt  
Der Landtag 1516 in Ingolstadt
Brauhäuser

 
Der Vierd tail - Das xxxvij blat

Von neüwen und ungewöndlichen Prewheüsern und Tafernen.

Wir wöllen auch, das die newen Preüheüser, unnd Taffern, so vor allter nit Prewheüser, noch Eetafern gewest sein, und den Stettn Märcktn, und anderen Landsässen, zuo nachtail und schmelerung, von neüem aufgericht sind, gar und ganntz abgethan, und füran khains wegs gestatt werden, soellen.
Es wär dann, das ain Prewhauss, von dem Prelatn, Edlman, od Hofmarchherrn, zuo nottürfft seins closters, oder gesäss, neüs auffgericht würde, das sol jnen zuo jrm gebraüch zuoegelassen sein.


Siehe auch:

Impressum - - - Nachricht an den Gestalter der Seiten: Kurt Scheuerer
Zur Auswahl Stadtgeschichte Ingolstadt - - - Zur Auswahl Wissensspeicher Ingolstadt